ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΠΥΘΟΚΛΗ


102 ΚΑΤΕΙΛΗΣΙΝ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΡΗΞΕΙΣ ΔΕ ΝΕΦΩΝ ΥΠΟ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ <ΚΑΙ> ΕΚΠΤΩΣΙΝ ΤΩΝ ΠΥΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΣ ΑΣΤΡΑΠΗΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΩΝ, ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕ ΠΛΕΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΡΑΔΙΩΣ ΕΣΤΑΙ ΚΑΘΟΡΑΝ ΕΧΟΜΕΝΟΝ ΑΕΙ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΥΤΟΙΣ ΟΜΟΙΟΝ ΔΥΝΑΜΕΝΟΝ ΣΥΝΘΕΩΡΕΙΝ. ΠΡΟΤΕΡΕΙ ΔΕ ΑΣΤΡΑΠΗ ΒΡΟΝΤΗΣ ΕΝ ΤΟΙΑΔΕ ΤΙΝΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙ ΝΕΦΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟ ΑΜΑ ΤΩ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΜΠΙΠΤΕΙΝ ΕΞΩΘΕΙΣΘΑΙ ΤΟΝ ΑΣΤΡΑΠΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΤΙΚΟΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΝ, ΥΣΤΕΡΟΝ ΔΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΝΕΙΛΟΥΜΕΝΟΝ ΤΟΝ ΒΟΜΒΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΝ ΤΟΥΤΟΝ, ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΜΠΤΩΣΙΝ ΔΕ ΑΜΦΟΤΕΡΩΝ ΑΜΑ, ΤΩ ΤΑΧΕΙ ΣΥΝΤΟΝΟΤΕΡΩ ΚΕΧΡΗΣΘΑΙ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ
103

ΤΗΝ ΑΣΤΡΑΠΗΝ, ΥΣΤΕΡΕΙΝ ΔΕ ΤΗΝ ΒΡΟΝΤΗΝ, ΚΑΘΑΠΕΡ ΕΠ’ ΕΝΙΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΗΜΑΤΟΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΓΑΣ ΤΙΝΑΣ ΠΟΙΟΥΜΕΝΩΝ.

ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΓΙΝΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΝΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΙΛΗΣΙΝ ΙΣΧΥΡΑΝ ΤΕ ΕΚΠΥΡΩΣΙΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΗΞΙΝ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΤΩΣΙΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΟΠΟΥΣ, ΤΗΣ ΡΗΞΕΩΣ ΓΙΝΟΜΕΝΗΣ ΔΙΑ ΤΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΟΠΟΥΣ ΠΥΚΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑ ΠΙΛΗΣΙΝ ΝΕΦΩΝ, ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΑΥΤΗΝ ΔΕ ΤΗΝ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΕΚΠΤΩΣΙΝ ΑΝΕΙΛΟΥΜΕΝΟΥ, ΚΑΘΑ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΝ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΓΙΝΕΣΘΑΙ, ΠΛΕΙΟΝΟΣ ΓΕΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΩΘΕΝΤΟΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΡΗΞΑΝΤΟΣ ΤΟ ΝΕΦΟΣ ΔΙΑ ΤΟ ΜΗ ΔΥΝΑΣΘΑΙ ΥΠΟΧΩΡΕΙΝ ΕΙΣ ΤΑ ΕΞΗΣ, ΤΩ ΠΙΛΗΣΙΝ ΓΙΝΕΣΘΑΙ (ΤΟ ΜΕΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣ ΟΡΟΣ ΤΙ ΥΨΗΛΟΝ, ΕΝ Ω ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΠΙΠΤΟΥΣΙΝ) ΑΕΙ ΠΡΟΣ
104

ΑΛΛΗΛΑ. ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΕΙΟΝΑΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣΘΑΙ, ΜΟΝΟΝ Ο ΜΥΘΟΣ ΑΠΕΣΤΩ, ΑΠΕΣΤΑΙ ΔΕ, ΕΑΝ ΤΙΣ ΚΑΛΩΣ ΤΟΙΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΦΑΝΩΝ ΣΗΜΕΙΩΤΑΙ.

ΠΡΗΣΤΗΡΑΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΓΙΝΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΘΕΣΙΝ ΝΕΦΟΥΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΟΠΟΥΣ ΣΤΥΛΟΕΙΔΩΣ ΥΠΟ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΘΡΟΟΥ ΩΣΘΕΝΤΟΣ (ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΛΛΟΥ ΦΕΡΟΜΕΝΟΥ), ΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΦΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΛΑΓΙΟΝ ΩΘΟΥΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΝ ΔΕ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΣ ΚΥΚΛΟΝ, ΑΕΡΟΣ ΤΙΝΟΣ ΕΠΙΣΥΝΩΘΟΥΜΕΝΟΥ ΑΝΩΘΕΝ, ΚΑΙ ΡΥΣΕΩΣ ΠΟΛΛΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ ΓΙΝΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΟΥ ΔΥΝΑΜΕΝΗΣ ΕΙΣ ΤΑ
105

ΠΛΑΓΙΑ ΔΙΑΡΡΥΗΝΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣ ΠΙΛΗΣΙΝ, ΚΑΙ ΕΩΣ ΜΕΝ ΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΗΣΤΗΡΟΣ ΚΑΘΙΕΜΕΝΟΥ ΣΤΡΟΒΙΛΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, ΩΣ ΑΝ ΚΑΙ Η ΑΠΟΓΕΝΝΗΣΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΙΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΝΗΤΑΙ, ΕΩΣ ΔΕ ΘΑΛΑΤΤΗΣ ΔΙΝΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ.

ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΓΙΝΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΓΗ ΑΠΟΛΗΨΙΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΟΓΚΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΠΑΡΑΘΕΣΙΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΚΙΝΗΣΙΝ, Ο ΤΟΝ ΚΡΑΔΑΣΜΟΝ ΤΗ ΓΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΖΕΙ. ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΤΟ Η ΕΞΩΘΕΝ ΕΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ <Η> ΕΚ ΤΟΥ ΠΙΠΤΕΙΝ [ΕΙΣ] ΕΔΑΦΗ ΕΙΣ ΑΝΔΡΟΕΙΔΕΙΣ ΤΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΚΠΝΕΥΜΑΤΟΥΝΤΑ ΤΟΝ ΠΕΠΙΛΗΜΕΝΟΝ ΑΕΡΑ. <ΚΑΙ> ΚΑΤ’ ΑΥΤΗΝ ΔΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΙΝ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΤΩΣΕΩΝ ΕΔΑΦΩΝ  ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΙΝ, ΟΤΑΝ ΠΥΚΝΩΜΑΣΙ ΣΦΟΔΡΟΤΕΡΟΙΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ
106

ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣΘΑΙ. ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕ ΠΛΕΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΤΑΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΑΥΤΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΓΙΝΕΣΘΑΙ. (ΤΑ ΔΕ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΙΝΕΣΘΑΙ ΚΑΤΑ ΧΡΟΝΟΝ ΑΛΛΟΦΥΛΙΑΣ ΤΙΝΟΣ ΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΙΚΡΟΝ ΠΑΡΕΙΣΔΥΟΜΕΝΗΣ, ΚΑΙ ΚΑΘ’ ΥΔΑΤΟΣ ΑΦΘΟΝΟΥ ΣΥΛΛΟΓΗΝ, [ΤΑ ΔΕ ΛΟΙΠΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ] ΚΑΙ ΟΛΙΓΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΕΙΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΛΩΜΑΤΑ, ΔΙΑΔΟΣΕΩΣ ΤΟΥΤΩΝ ΓΙΝΟΜΕΝΗΣ.)

ΧΑΛΑΖΑ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΗΞΙΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΑΝ, ΠΑΝΤΟΘΕΝ ΔΕ ΠΝΕΥΜΑΤΩΔΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΝ ΤΙΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΙΝ, ΚΑΙ <ΚΑΤΑ> ΠΗΞΙΝ ΜΕΤΡΙΩΤΕΡΑΝ, ΥΔΑΤΟΕΙΔΩΝ <ΔΕ> ΤΙΝΩΝ ΟΜΟΥΡΗΣΙΝ ΑΜΑ ΤΗΝ ΤΕ ΣΥΝΩΣΙΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΙΟΥΜΕΝΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΡΡΗΞΙΝ ΠΡΟΝ ΤΟ ΚΑΤΑ ΜΕΡΗ
107

ΣΥΝΙΣΤΑΣΘΑΙ ΠΗΓΝΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΑΘΡΟΤΗΤΑ. Η ΔΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΟΥΚ ΑΔΥΝΑΤΩΣ ΜΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΣΘΑΙ ΠΑΝΤΟΘΕΝ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ ΑΠΟΤΤΗΚΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΕΙ ΠΑΝΤΟΘΕΝ, ΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ, ΚΑΤΑ ΜΕΡΗ ΟΜΑΛΩΣ ΠΕΡΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΙΤΕ ΥΔΑΤΟΕΙΔΩΝ ΤΙΝΩΝ ΕΙΤΕ ΠΝΕΥΜΑΤΩΔΩΝ.

ΧΙΟΝΑ ΔΕ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΣΘΑΙ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΣ ΛΕΠΤΟΥ ΕΚΧΕΟΜΕΝΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΝΕΦΩΝ (ΔΙΑ ΠΟΡΩΝ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΛΙΨΕΩΣ ΕΠΙΤΗΔΕΙΩΝ ΝΕΦΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΠΟΡΑΣ), ΕΙΤΑ ΤΟΥΤΟΥ ΠΗΞΙΝ ΕΝ ΤΗ ΦΟΡΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΟΣ ΔΙΑ ΤΙΝΑ ΙΣΧΥΡΑΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΝ ΤΟΠΟΙΣ ΤΩΝ ΝΕΦΩΝ ΨΥΧΡΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΝ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΗΞΙΝ Δ’ ΕΝ ΤΟΙΣ ΝΕΦΕΣΙΝ ΟΜΑΛΗ ΑΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΟΥΣΑΝ ΤΟΙΑΥΤΗ ΠΡΟΕΣΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΝΕΦΩΝ ΓΙΝΟΙΤΟ ΑΝ ΠΡΟΣ ΑΛΛΗΛΑ ΘΛΙΒΟΜΕΝΩΝ, ΥΔΑΤΟΕΙΔΩΝ ΤΙΝΩΝ ΣΥΜΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΩΝ (Α ΟΙΟΝΕΙ ΣΥΝΩΣΙΝ ΠΟΙΟΥΜΕΝΑ ΧΑΛΑΖΑΝ
108

ΑΠΟΤΕΛΕΙ, Ο ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝ ΤΩ ΑΕΡΙ), ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΡΙΨΙΝ ΔΕ ΝΕΦΩΝ ΠΗΞΙΝ ΕΙΛΗΦΟΤΩΝ ΑΠΟΠΑΛΣΙΝ ΑΝ ΛΑΜΒΑΝΟΙ ΤΟ ΤΗΣ ΧΙΟΝΟΣ ΤΟΥΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ. ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΧΙΟΝΑ ΣΥΝΤΕΛΕΙΣΘΑΙ.

ΔΡΟΣΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΑΛΛΗΛΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣ ΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΩΝ, Α ΤΗΣ ΤΟΙΑΥΤΗΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΤΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ <ΑΠΟ> ΦΟΡΑΝ ΔΕ Η ΑΠΟ ΝΟΤΕΡΩΝ ΤΟΠΩΝ Η ΥΔΑΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΩΝ (ΕΝ ΟΙΣ ΤΟΠΟΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΡΟΣΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ), ΕΙΤΑ ΣΥΝΟΔΟΝ ΤΟΥΤΩΝ ΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟ ΛΑΒΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΙΝ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΦΟΡΑΝ ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΟΠΟΥΣ, ΚΑΘΑΠΕΡ ΟΜΟΙΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡ’ ΗΜΙΝ ΕΠΙ ΠΛΕΙΟΝΩΝ ΤΟΙΑΥΤΑ ΤΙΝΑ <ΣΥΝΤΕΛΟΥΜΕΝΑ ΘΕΩΡΕΙ-
109

ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ. ΚΑΙ ΠΑΧΝΗ ΔΕ ΟΥ ΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΣ> ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΤΩΝ ΔΡΟΣΩΝ ΤΟΥΤΩΝ ΠΗΞΙΝ ΤΙΝΑ ΠΟΙΑΝ ΛΑΒΟΝΤΩΝ ΔΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΝ ΤΙΝΑ ΑΕΡΟΣ ΨΥΧΡΟΥ.

ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΚΘΛΙΨΙΝ ΜΕΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΥΔΑΤΟΣ, ΣΥΝΩΣΙΝ ΔΕ ΤΩΝ ΣΚΑΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΞΥΓΩΝΙΩΝ ΤΩΝ ΕΝ ΤΩ ΥΔΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΕΞΩΘΕΝ ΔΕ ΤΩΝ ΤΟΙΟΥΤΩΝ ΠΡΟΣΚΡΙΣΙΝ, Α ΣΥΝΕΛΑΣΘΕΝΤΑ ΠΗΞΙΝ ΤΩ ΥΔΑΤΙ ΠΑΡΕΣΚΕΥΑΣΕ, ΠΟΣΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΩΝ  ΕΚΘΛΙΨΑΝΤΑ.

ΙΡΙΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΛΑΜΨΙΝ [ΥΠΟ] ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΠΡΟΣ ΑΕΡΑ ΥΔΑΤΟΕΙΔΗ, Η ΚΑΤΑ [ΑΕΡΟΣ] ΦΥΣΙΝ ΙΔΙΑΝ ΤΟΥ ΤΕ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣ, Η ΤΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΤΩΝ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΠΟΙΗΣΕΙ ΕΙΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΙΤΕ ΜΟΝΟΕΙΔΩΣ, ΑΦ’ ΟΥ ΠΑΛΙΝ ΑΠΟΛΑΜΠΟΝΤΟΣ ΤΑ ΟΜΟΡΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣ ΧΡΩΣΙΝ ΤΑΥΤΗΝ ΛΗΨΕΤΑΙ, ΟΙΑΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕΝ ... ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΛΑΜΨΙΝ
110

ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΡΗ. ΤΟ ΔΕ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΟΥΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑ ΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΑΝΤΟΘΕΝ ΙΣΟΝ ΥΠΟ ΤΗΣ ΟΨΕΩΣ ΘΕΩΡΕΙΣΘΑΙ, Η ΣΥΝΩΣΙΝ ΤΟΙΑΥΤΗΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΣΩΝ ΤΩΝ ΕΝ  ΤΩ ΑΕΡΙ <Α>ΤΟΜΩΝ Η ΕΝ ΤΟΙΣ ΝΕΦΕΣΙΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΑΕΡΟΣ [ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗΝ] ΑΠΟΦΕΡΟΜΕΝΩΝ [ΑΤΟΜΩΜ] ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΝ ΤΙΝΑ ΚΑΘΙΕΣΘΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΙΝ ΤΑΥΤΗΝ.

ΑΛΩΣ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ [ΚΑΙ ΚΑΤΑ] ΠΑΝΤΟΘΕΝ ΑΕΡΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗΝ Η ΤΑ ΑΠ’ ΑΥΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΑ ΑΠΟΦΕΡΟΜΕΝΑ ΟΜΑΛΩΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΟΝΤΟΣ ΕΠΙ ΤΟΣΟΥΤΟΝ ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΚΥΚΛΩ ΠΕΡΙΣΤΗΣΑΙ ΤΟ ΝΕΦΟΕΙΔΕΣ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝ ΔΙΑΚΡΙΝΑΙ, Η ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΞ ΑΥΤΗΣ ΑΕΡΑ ΑΝΑΣΤΕΛΛΟΝΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΡΟΣ ΠΑΝΤΟΘΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΣ ΤΟ
111

ΠΕΡΙ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΠΑΧΥΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΣΤΗΣΑΙ. Ο ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕΡΗ ΤΙΝΑ ΗΤΟΙ ΕΞΩΘΕΝ ΒΙΑΣΑΜΕΝΟΥ ΤΙΝΟΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ Η ΤΗΣ ΘΕΡΜΑΣΙΑΣ ΕΠΙΤΗΔΕΙΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΠΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΕΙΣ ΤΟ ΤΟΥΤΟ ΑΠΕΡΓΑΣΑΣΘΑΙ.

ΚΟΜΗΤΑΙ ΑΣΤΕΡΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΤΟΙ ΠΥΡΟΣ ΕΝ ΤΟΠΟΙΣ ΤΙΣΙ ΔΙΑ ΧΡΟΝΩΝ ΤΙΝΩΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΜΕΤΕΩΡΟΙΣ ΣΥΝΤΡΕΦΟΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΣ ΓΙΝΟΜΕΝΗΣ, Η ΙΔΙΑΝ ΤΙΝΑ ΚΙΝΗΣΙΝ ΔΙΑ ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΙΣΧΟΝΤΟΣ ΥΠΕΡ ΗΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ ΑΣΤΡΑ ΑΝΑΦΑΝΗΤΑΙ (Η ΑΥΤΑ ΕΝ ΧΡΟΝΟΙΣ ΤΙΣΙΝ ΟΡΜΗΣΑΙ ΔΙΑ ΤΙΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘ’ ΗΜΑΣ ΤΟΠΟΥΣ ΕΛΘΕΙΝ ΚΑΙ ΕΚΦΑΝΗ ΓΕΝΕΣΘΑΙ. ΤΗΝ ΤΕ ΑΦΑΝΙΣΙΝ ΤΟΥΤΩΝ ΓΙΝΕΣΘΑΙ ΠΑΡΑ ΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑΣ ΤΑΥΤΑΙΣ ΑΙΤΙΑΣ.)

112

<ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ> ΤΙΝΑ ΑΝΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΥΤΟΥ, Ο ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΥ ΜΟΝΟΝ ΤΩ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΣΤΑΝΑΙ, ΠΕΡΙ Ο ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ, ΚΑΘΑΠΕΡ ΤΙΝΕΣ ΦΑΣΙΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩ ΔΙΝΗΝ ΑΕΡΟΣ ΕΓΚΥΚΛΟΝ ΑΥΤΟΙΣ ΠΕΡΙΕΣΤΑΝΑΙ, Η ΚΩΛΥΤΙΚΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΠΟΛΕΙΝ ΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ, Η ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΜΕΝ ΑΥΤΟΙΣ ΥΛΗΝ ΕΠΙΤΗΔΕΙΑΝ ΜΗ ΕΙΝΑΙ, ΕΝ ΔΕ ΤΟΥΤΩ ΤΩ ΤΟΠΩ ΕΝ Ω ΚΕΙΜΕΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ. ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕ ΠΛΕΙΟΝΑΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΤΟΥΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΥΝΤΕΛΕΙΣΘΑΙ, ΕΑΝ ΤΙΣ ΔΥΝΗΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟΝ ΤΟΙΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΖΕΣΘΑΙ.

ΤΙΝΑ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ ΠΛΑΝΑΣΘΑΙ, ΕΙ ΟΥΤΩ ΤΑΙΣ ΚΙΝΗΣΕΣΙ
113 ΧΡΩΜΕΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΤΙΝΑ ΔΕ ΜΗ [ΚΙΝΕΙΣΘΑΙ] ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΚΥΚΛΩ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΟΥΤΩ ΚΑΤΗΝΑΓΚΑΣΘΑΙ, ΩΣΤΕ ΤΑ ΜΕΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΔΙΝΑΝ ΦΕΡΕΣΘΑΙ ΟΜΑΛΗΝ ΟΥΣΑΝ, ΤΑ ΔΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΜΑ ΤΙΣΙΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑΙΣ ΧΡΩΜΕΝΗΝ, ΑΝΔΕΧΕΤΑΙ ΔΕ ΚΑΙ ΚΑΘ’ ΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΟΥ ΜΕΝ ΠΑΡΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΛΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΣΥΝΩΘΟΥΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΟΜΑΛΩΣ ΤΕ ΕΚΚΑΟΥΣΑΣ, ΟΥ ΔΕ ΑΝΩΜΑΛΕΙΣ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΤΑΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΑΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΑΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΣΘΑΙ. ΤΟ ΔΕ ΜΙΑΝ ΑΙΤΙΑΝ ΤΟΥΤΩΝ ΑΠΟΔΙΔΟΝΑΙ, ΠΛΕΟΝΑΧΩΣ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΚΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ, ΜΑΝΙΚΟΝ ΚΑΙ ΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΣ ΠΡΑΤΤΟΜΕΝΟΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΑΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΝ ΕΖΗΛΩΚΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΚΕΝΟΝ ΑΙΤΙΑΣ ΤΙΝΩΝ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΩΝ, ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΘΕΙΑΝ ΦΥΣΙΝ ΜΗΘΑΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΑΠΟΛΥΩΣΙ.
114

ΤΙΝΑ ΑΣΤΡΑ ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΤΙΝΩΝ ΘΕΩΡΕΙΣΘΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥΤΕΡΟΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΘΑΙ ΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΚΥΚΛΟΝ ΠΕΡΙΟΝΤΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥΤΕΡΟΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΘΑΙ ΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΚΥΚΛΟΝ ΠΕΡΙΟΝΤΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΤΗΝ ΕΝΑΝΤΙΑΝ ΚΙΝΕΙΣΘΑΙ ΑΝΤΙΣΠΩΜΕΝΑ ΥΠΟ ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΔΙΝΗΣ, ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΣΘΑΙ ΤΑ ΜΕΝ ΔΙΑ ΠΛΕΙΟΝΟΣ ΤΟΠΟΥ, ΤΑ ΔΕ ΔΙ’ ΕΛΑΤΤΟΝΟΣ, ΤΗΝ ΑΤΥΤΗΝ ΔΙΝΑΝ ΠΕΡΙΚΥΚΛΟΥΝΤΑ. ΤΟ ΔΕ ΑΠΛΩΣ ΑΠΟΦΑΙΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝ ΕΣΤΙ ΤΟΙΣ ΤΕΡΑΤΕΥΕΣΘΑΙ ΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΟΥΛΟΜΕΝΟΙΣ.

ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΑΣΤΕΡΕΣ ΕΚΠΙΠΤΕΙΝ (ΚΑΙ) ΠΑΡΑ ΜΕΡΟΣ (ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΡΙΨΙΝ ΕΑΥΤΩΝ) ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΣΘΑΙ (ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΕΚΠΤΩΣΙΝ ΟΥ ΑΝ Η ΕΚΠΝΕΥΜΑΤΩΣΙΣ ΓΕΝΗΤΑΙ), ΚΑΘΑ-
115

ΚΑΘΑΠΕΡ ΚΑΙ ΠΕΙ ΤΩΝ ΑΣΤΡΑΠΩΝ ΕΛΕΓΟΜΕΝ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΟΔΟΝ ΔΕ ΑΤΟΜΩΝ ΠΥΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΤΙΚΩΝ, ΣΥΜΦΥΛΙΑΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΕΙΣ ΤΟ ΤΟΥΤΟ ΤΕΛΕΣΑΙ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΙΝΗΣΙΝ ΟΥ ΑΝ Η ΟΡΜΗ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟΝ ΓΕΝΗΤΑΙ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ ΔΕ ΣΥΛΛΟΓΗΝ ΕΝ ΠΥΚΝΩΜΑΣΙ ΤΙΣΙΝ [ΕΝ] ΟΜΙΧΛΟΕΙΔΕΣΙ ΚΑΙ ΕΚΠΥΡΩΣΙΝ ΤΟΥΤΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΙΛΗΣΙΝ, ΕΙΤ’ [ΕΠ].ΕΚΡΗΞΙΝ <ΕΚ> ΤΩΝ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΩΝ, ΚΑΙ ΕΦ’ ΟΝ ΑΝ ΤΟΠΟΝ Η ΟΡΜΗ ΓΕΝΗΤΑΙ ΤΗΣ ΦΟΡΑΣ, ΕΙΣ ΤΟΥΤΟΝ ΦΕΡΟΜΕΝΩΝ. ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕ ΤΡΟΠΟΙ ΕΙΣ ΤΟΥΤΟ ΤΕΛΕΣΑΙ ΑΜΥΘΗΤΟΙ ΕΙΣΙΝ.

ΑΙ Δ’ ΕΠΙΣΗΜΑΣΙΑΙ ΑΙ ΓΙΝΟΜΕΝΑΙ ΕΠΙ ΤΙΣΙ ΖΩΟΙΣ ΚΑΤΑ ΣΥΓΚΥΡΗΜΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ. ΟΥ ΓΑΡ ΤΑ ΖΩΑ ΑΝΑΓΚΗΝ ΤΙΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΘΗΝΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΟΥΔΕ ΚΑΘΗΤΑΙ ΤΙΣ ΘΕΙΑ ΦΥΣΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΤΑΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΤΟΥΤΩΝ ΕΞΟΔΟΥΣ ΚΑΠΕΙΤΑ ΤΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΑΥΤΑΣ ΕΠΙΤΕ-
116

-ΛΕΙ. ΟΥΔΕ ΓΑΡ <ΑΝ> ΕΙΣ ΤΟ ΤΥΧΟΝ ΖΩΟΝ ΚΑΝ ΜΙΚΡΩ ΧΑΡΙΕΣΤΕΡΟΝ Η, Η ΤΟΙΑΥΤΗ ΜΩΡΙΑ ΕΚΠΕΣΟΙ, ΜΗ ΟΤΙ ΕΙΣ ΠΑΝΤΕΛΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΝ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟΝ.

ΤΑΥΤΑ ΔΗ ΠΑΝΤΑ, ΠΥΘΟΚΛΕΙΣ, ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΟΝ, ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΕ ΓΑΡ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΕΚΒΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΟΓΕΝΗ ΤΟΥΤΟΙΣ ΣΥΝΟΡΑΝ ΔΥΝΗΣΗ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕ ΣΕΑΥΤΟΝ ΑΠΟΔΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΘΕΩΡΙΑΝ, ΕΤΙ ΤΕ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΘΩΝ, ΚΑΙ ΟΥ ΕΝΕΚΕΝ ΤΑΥΤΑ ΕΚΛΟΓΙΖΟΜΕΘΑ. ΤΑΥΤΑ ΓΑΡ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΘΕΩΡΟΥΜΕΝΑ ΡΑΔΙΩΣ ΤΑΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΑΙΤΙΑΣ ΣΥΝΟΡΑΝ ΠΟΙΗΣΕΙ. ΟΙ ΔΕ ΤΑΥΤΑ ΜΗ ΚΑΤΑΓΑΠΗΣΑΝΤΕΣ Η ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΥΤΕ <ΑΝ> ΑΥΤΑ ΤΑΥΤΑ ΚΑΛΩΣ ΣΥΝΘΕΩΡΗΣΑΙΕΝ ΟΥΤΕ ΟΥ ΕΝΕΚΕΝ ΔΕΙ ΘΕΩΡΕΙΝ ΤΑΥΤΑ ΠΕΡΙΕΠΟΙΗΣΑΝΤΟ.

Επιστροφή στα περιεχόμενα