ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ - ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ


157      ΕΧΩ ΔΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΩΝ ΗΜΕΤΕΡΩΝ ΤΟΙΑΥΤΑ ΔΙΕΛΘΕΙΝ. ΚΑΙ ΓΑΡ ΟΥΤΟΙ ΠΡΟΣ ΜΕΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΣΟΙΣ ΠΕΠΟΛΕΜΗΚΑΣΙΝ, ΑΜΑ ΔΙΑΛΛΑΤΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΧΘΡΑΣ ΤΗΣ ΓΕΓΕΝΗΜΕΝΗΣ ΕΠΙΛΑΝΘΑΝΟΝΤΑΙ, ΤΟΙΣ Δ’ ΗΠΕΙΡΩΤΑΙΣ ΟΥΔ’ ΟΤΑΝ ΕΥ ΠΑΣΧΩΣΙΝ ΧΑΡΙΝ ΙΣΑΣΙΝ: ΟΥΤΩΣ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΝ ΤΗΝ ΟΡΓΗΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΣΙΝ. ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΜΕΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΗΜΩΝ ΜΗΔΙΣΜΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΤΕΓΝΩΣΑΝ, ΕΝ ΔΕ ΤΟΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΙΣ ΕΤΙ ΚΑΙ ΝΥΝ ΑΡΑΣ ΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, ΠΡΙΝ ΑΛΛΟ ΤΙ ΧΡΗΜΑΤΙΖΕΙΝ, ΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΚΗΡΥΚΕΥΕΤΑΙ ΠΕΡΣΑΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ: ΕΥΜΟΛΠΙΔΑΙ ΔΕ ΚΑΙ ΚΗΡΥΚΕΣ ΕΝ ΤΗ ΤΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΔΙΑ ΤΟ ΤΟΥΤΩΝ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙΣ ΕΙΡΓΕΣΘΑΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΩΣΠΕΡ ΤΟΙΣ ΑΝΔΡΟΦΟΝΟΙΣ ΠΡΟΑΓΟΡΕΥΟΥΣΙΝ.
158      ΟΥΤΩ ΔΕ ΦΥΣΕΙ ΠΟΛΕΜΙΚΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΜΕΝ ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΗΔΙΣΤΑ ΣΥΝΔΙΑΤΡΙΒΟΜΕΝ ΤΟΙΣ ΤΡΩΙΚΟΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙΚΟΙΣ, [ΚΑΙ] ΔΙ’ ΩΝ ΕΣΤΙ ΠΥΝΘΑΝΕΣΘΑΙ ΤΑΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΣΥΜΦΟΡΑΣ. ΕΥΡΟΙ Δ’ ΑΝ ΤΙΣ ΕΚ ΜΕΝ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΥΜΝΟΥΣ ΠΕΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ, ΕΚ ΔΕ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΡΗΝΟΥΣ ΗΜΙΝ ΓΕΓΕΝΗΜΕΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΕΟΡΤΑΙΣ ΑΔΟΜΕΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ Δ΄ΕΠΙ ΤΑΙΣ ΣΥΜΦΟΡΑΙΣ ΗΜΑΣ ΜΕΜΝΗΜΕΝΟΥΣ.
159      ΟΙΜΑΙ ΔΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΟΥ ΠΟΙΗΣΙΝ ΜΕΙΖΩ ΛΑΒΕΙΝ ΔΟΞΑΝ ΟΤΙ ΚΑΛΩΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝΤΑΣ ΤΟΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙΣ ΕΝΕΚΩΜΙΑΣΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΒΟΥΛΗΘΗΝΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΗΜΩΝ ΕΝΤΙΜΟΝ ΑΥΤΟΥ ΠΟΙΗΣΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΝ ΕΝ ΤΕ ΤΟΙΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΛΟΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΤΩΝ ΝΕΩΤΕΡΩΝ, ΙΝΑ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΑΚΟΥΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΩΝ ΕΚΜΑΝΘΑΝΩΜΕΝ ΤΗΝ ΕΧΘΡΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΖΗΛΟΥΝΤΕΣ ΤΑΣ ΑΡΕΤΑΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΣΑΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΕΚΕΙΝΟΙΣ ΕΠΙΘΥΜΩΜΕΝ.
160      ΩΣΤΕ ΜΟΙ ΔΟΚΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΕΛΕΥΟΜΕΝΑ ΠΟΛΕΜΕΙΝ ΑΥΤΟΙΣ, ΜΑΛΙΣΤΑ Δ’ Ο ΠΑΡΩΝ ΚΑΙΡΟΣ, ΟΥ ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΝ ΟΥΔΕΝ. ΟΝ ΟΥΚ ΑΦΕΤΕΟΝ: ΚΑΙ ΓΑΡ ΑΙΣΧΡΟΝ ΠΑΡΟΝΤΙ ΜΕΝ ΜΗ ΧΡΗΣΘΑΙ, ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ Δ΄ΑΥΤΟΥ ΜΕΜΝΗΣΘΑΙ. ΤΙ ΓΑΡ ΑΝ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΘΕΙΜΕΝ ΗΜΙΝ ΠΡΟΣΓΕΝΕΣΘΑΙ, ΜΕΛΛΟΝΤΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙ ΠΟΛΕΜΕΙΝ, ΕΞΩ ΤΩΝ ΝΥΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ;
161      ΟΥΚ ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΜΕΝ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΣ ΑΦΕΣΤΗΚΕΝ, ΦΟΙΝΙΚΗ ΔΕ ΚΑΙ ΣΥΡΙΑ ΔΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟΝ ΑΝΑΣΤΑΤΟΙ ΓΕΓΟΝΑΣΙΝ, ΤΥΡΟΣ Δ’ ΕΦ Η ΜΕΓ’ ΕΦΡΟΝΗΣΕΝ, ΥΠΟ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΩΝ ΕΚΕΙΝΟΥ ΚΑΤΕΙΛΗΠΤΑΙ; ΤΩΝ Δ’ ΕΝ ΚΙΛΙΚΙΑ ΠΟΛΕΩΝ ΤΑΣ ΜΕΝ ΠΛΕΙΣΤΑΣ ΟΙ ΜΕΘ’ ΗΜΩΝ ΟΝΤΕΣ ΕΧΟΥΣΙΝ, ΤΑΣ Δ΄ΟΥ ΧΑΛΕΠΟΝ ΕΣΤΙΝ ΚΤΗΣΑΣΘΑΙ. ΛΥΚΙΑΣ Δ’ ΟΥΔ’ ΕΙΣ ΠΩΠΟΤΕ ΠΕΡΣΩΝ ΕΚΡΑΤΗΣΕΝ.
162     ΕΚΑΤΟΜΝΩΣ Δ’ Ο ΚΑΡΙΑΣ ΕΠΙΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗ ΜΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΛΥΝ ΗΔΗ ΧΡΟΝΟΝ ΑΦΕΣΤΗΚΕΝ, ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ Δ’ ΟΤΑΝ ΗΜΕΙΣ ΒΟΥΛΗΘΩΜΕΝ. ΑΠΟ ΔΕ ΚΝΙΔΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΙΝΩΠΗΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗ ΑΣΙΑΝ ΠΑΡΟΙΚΟΥΣΙΝ, ΟΥΣ ΟΥ ΔΕΙ ΠΕΙΘΕΙΝ, ΑΛΛΑ ΜΗ ΚΩΛΥΕΙΝ ΠΟΛΕΜΕΙΝ. ΚΑΙΤΟΙ ΤΟΙΟΥΤΩΝ ΟΡΜΗΤΗΡΙΩΝ ΥΠΑΡΞΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΗΝ ΑΣΙΑΝ ΠΕΡΙΣΤΑΝΤΟΣ ΤΙ ΔΕΙ ΤΑ ΣΥΜΒΗΣΟΜΕΝΑ ΛΙΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΞΑΤΑΖΕΙ; ΟΠΟΥ ΓΑΡ ΜΙΚΡΩΝ ΜΕΡΩΝ ΗΤΤΟΥΣ ΕΙΣΙΝ, ΟΥΚ ΑΔΗΛΟΝ, ΩΣ ΑΝ ΔΙΑΤΕΘΕΙΕΝ ΕΙ ΠΑΣΙΝ ΗΜΙΝ ΠΟΛΕΜΕΙΝ ΑΝΑΓΚΑΣΘΕΙΕΝ.
163      ΕΧΕΙ Δ’ ΟΥΤΩΣ. ΑΝ ΜΕΝ Ο ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΕΡΡΩΜΕΝΕΣΤΕΡΩΣ ΚΑΤΑΣΧΗ ΤΑΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΑΣ ΕΠΙ ΘΑΛΑΤΤΗ, ΦΡΟΥΡΑΣ ΜΕΙΖΟΥΣ ΕΝ ΑΥΤΑΙΣ Η ΝΥΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΑΣ, ΤΑΧ’ ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΗΣΩΝ ΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟΝ, ΟΙΟΝ ΡΟΔΟΣ ΚΑΙ ΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΧΙΟΣ, ΕΠΙ ΤΑΣ ΕΚΕΙΝΟΥ ΤΥΧΑΣ ΑΠΟΚΛΙΝΕΙΑΝ: ΗΝ Δ’ ΗΜΕΙΣ ΑΥΤΑΣ ΠΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΩΜΕΝ, ΕΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΛΥΔΙΑΝ ΚΑΙ ΦΡΥΓΙΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΚΕΙΜΕΝΗΝ ΧΩΡΑΝ ΟΙΚΟΥΝΤΑΣ ΕΠΙ ΤΟΙΣ ΕΝΤΕΥΘΕΝ ΟΡΜΩΜΕΝΟΙΣ ΕΙΝΑΙ.
164      ΔΙΟ ΔΕΙ ΣΠΟΥΔΕΙΝ ΚΑΙ ΜΗΔΕΜΙΑΝ ΠΟΙΕΙΣΘΑΙ ΔΙΑΤΡΙΒΗΝ, ΙΝΑ ΜΗ ΠΑΘΩΜΕΝ ΟΠΕΡ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΗΜΩΝ. ΕΚΕΙΝΟΙ ΓΑΡ ΥΣΤΕΡΙΣΑΝΤΕΣ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΜΕΝΟΙ ΤΙΝΑΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΗΝΑΓΚΑΣΘΗΣΑΝ ΟΛΙΓΟΙ ΠΡΟΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΝ, ΕΞΟΝ ΑΥΤΟΙΣ ΠΡΟΤΕΡΟΙΣ ΔΙΑΒΑΣΙΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟΝ ΜΕΤΑ ΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΕΚΑΣΤΟΝ ΧΕΙΡΟΥΣΘΑΙ.
165      ΕΔΕΙΚΤΑΙ ΓΑΡ, ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΗ ΠΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΚ ΠΟΛΛΩΝ ΤΟΠΩΝ ΣΥΛΛΕΓΟΜΕΝΟΥΣ, ΟΤΙ ΔΕΙ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΝ ΕΩΣ ΑΝ ΕΠΙΣΤΩΣΙΝ, ΑΛΛ’ ΕΤΙ ΔΙΕΣΠΑΡΜΕΝΟΙΣ ΑΥΤΟΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ. ΕΚΕΙΝΟΙ ΜΕΝ ΟΥΝ ΠΡΟΕΞΑΜΑΡΤΟΝΤΕΣ ΑΠΑΝΤΑ ΤΑΥΤ’ ΕΠΗΝΩΩΡΘΩΣΑΝΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΝΤΕΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΙΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑΣ: ΗΜΕΙΣ Δ’ ΑΝ ΣΩΦΡΟΝΩΜΕΝ, ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΦΥΛΑΞΟΜΕΘΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΣΟΜΕΘΑ ΦΘΗΝΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΛΥΔΙΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΩΝΙΑΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΑΝΤΕΣ
166      ΕΙΔΟΤΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΟΥΧ ΕΚΟΝΤΩΝ ΑΡΧΕΙ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΜΕΙΖΩ ΔΥΝΑΜΙΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΕΚΑΣΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΙΗΣΑΜΕΝΟΣ: ΗΣ ΗΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΚΡΕΙΤΤΩ ΔΙΑΒΙΒΑΣΩΜΕΝ, Ο ΒΟΥΛΗΘΕΝΤΕΣ ΡΑΔΙΩΣ ΑΝ ΠΟΙΗΣΑΙΜΕΝ, ΑΣΦΑΛΩΣ ΑΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΣΙΑΝ ΚΑΡΠΩΣΟΜΕΘΑ. ΠΟΛΥ ΔΕ ΚΑΛΛΙΟΝ ΕΚΕΙΝΩ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΠΟΛΕΜΕΙΝ Η ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΝ.
167      ΑΞΙΟΝ Δ’ ΕΠΙ ΤΗΣ ΝΥΝ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΟΙΗΣΑΣΘΑΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΕΙΑΝ, ΙΝ’ ΟΙ ΤΩΝ ΣΥΜΦΟΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝΤΕΣ ΟΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΑΠΟΛΑΥΣΩΣΙΝ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΔΥΣΤΥΧΟΥΝΤΕΣ ΔΙΑΓΑΓΩΣΙΝ. ΙΚΑΝΟΣ ΓΑΡ Ο ΠΑΡΕΛΗΛΥΘΩΣ, ΕΝ Ω ΤΙ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΟΥ ΓΕΓΟΝΕΝ; ΠΟΛΛΩΝ ΓΑΡ ΚΑΚΩΝ ΤΗ ΦΥΣΕΙ ΤΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΑΥΤΟΙ ΠΛΕΙΩ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΠΡΟΣΕΞΕΥΡΗΚΑΜΕΝ,
168      ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ  ΗΜΙΝ ΑΥΤΟΙΣ ΕΜΠΟΙΗΣΑΝΤΕΣ, ΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΑΥΤΩΝ ΑΝΟΜΩΣ ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ, ΤΟΥΣ Δ’ ΕΠΙ ΞΕΝΗΣ ΜΕΤΑ ΠΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΛΑΣΘΑΙ, ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΕ ΔΙ’ ΕΝΔΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΑΘ’ ΗΜΕΡΑΝ ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΝ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΟΙΣ ΦΙΛΟΙΣ ΜΑΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙΝ. ΥΠΕΡ ΩΣ ΟΥΔΕΙΣ ΠΩΠΟΤ’ ΗΓΑΝΑΚΤΗΣΕΝ, ΑΛΛ’ ΕΠΙ ΜΕΝ ΤΑΙΣ ΣΥΜΦΟΡΑΙΣ ΤΑΙΣ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ ΣΥΓΚΕΙΜΕΝΑΙΣ ΔΑΚΡΥΕΙΝ ΑΞΙΟΥΣΙΝ, ΑΛΗΘΙΝΑ ΔΕ ΠΑΘΗ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΙΝΑ ΓΙΓΝΟΜΕΝΑ ΔΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟΝ ΕΦΟΡΩΝΤΕΣ ΤΟΣΟΥΤΟΥ ΔΕΟΥΣΙΝ ΕΛΕΕΙΝ ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΙΡΟΥΣΙΝ ΕΠΙ ΤΟΙΣ ΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΚΟΙΣ Η ΤΟΙΣ ΑΥΤΩΝ ΙΔΙΟΙΣ ΑΓΑΘΟΙΣ.
169      ΙΣΩΣ Δ’ ΑΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΜΗΣ ΕΥΗΘΕΙΑΣ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΑΓΕΛΑΣΕΙΑΝ, ΕΙ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ ΑΝΔΡΩΝ ΟΔΥΡΟΙΜΗΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΤΟΙΟΥΤΟΙΣ ΚΑΙΡΟΙΣ, ΕΝ ΟΙΣ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕΝ ΑΝΑΣΤΑΤΟΣ ΓΕΓΟΝΕΝ, ΣΙΚΕΛΙΑ ΔΕ ΚΑΤΑΔΕΔΟΥΛΩΤΑΙ, ΤΟΣΑΥΤΑΙ ΔΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΟΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙΣ ΕΚΔΕΔΟΝΤΑΙ, ΤΑ ΔΕ ΛΟΙΠΑ ΜΕΡΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΜΕΓΙΣΤΟΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙΣ ΕΣΤΙΝ.
170      ΘΑΥΜΑΖΩ ΔΕ ΤΩΝ ΔΥΝΑΣΤΕΥΟΝΤΩΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΠΟΛΕΣΙΝ, ΕΙ ΠΡΟΣΗΚΕΙΝ ΑΥΤΟΙΣ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΓΑ ΦΡΟΝΕΙΝ, ΜΗΔΕΝ ΠΩΠΟΘ’ ΥΠΕΡ ΤΗΛΙΚΟΥΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΗΤ’ ΕΙΠΕΝ ΜΗΤ’ ΕΝΘΥΜΗΘΗΝΑΙ ΔΥΝΗΘΕΝΤΕΣ. ΕΧΡΗΝ ΓΑΡ ΑΥΤΟΥΣ, ΕΙΠΕΡ ΗΣΑΝ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΔΟΞΗΣ, ΑΠΑΝΤΩΝ ΑΦΕΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΕΙΣΗΓΕΙΣΘΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΝ.
171 ΤΥΧΟΝ ΜΕΝ ΓΑΡ ΑΝ ΤΙ ΣΥΝΕΠΕΡΑΝΑΝ: ΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΠΡΟΑΠΕΙΠΟΝ, ΑΛΛ’ ΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΕ ΛΟΓΟΥΣ ΩΣΠΕΡ ΧΡΗΣΜΟΥΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΠΙΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟΝ ΑΝ ΚΑΤΕΛΙΠΟΝ. ΝΥΝ Δ’ ΟΙ ΜΕΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΜΕΓΙΣΤΑΙΣ ΔΟΞΑΙΣ ΟΝΤΕΣ ΕΠΙ ΜΙΚΡΟΙΣ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΣΙΝ, ΗΜΙΝ ΔΕ ΤΟΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΕΣΤΗΚΟΣΙΝ ΠΕΡΙ ΤΗΛΙΚΟΥΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΝ ΠΑΡΑΛΕΛΟΙΠΑΣΙΝ.
172      ΟΥ ΜΗΝ ΑΛΛ’ ΟΣΩ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΤΕΡΟΙ ΤΥΓΧΑΝΟΥΣΙΝ ΟΝΤΕΣ ΟΙ ΠΡΟΕΣΤΩΤΕΣ ΗΜΩΝ, ΤΟΣΟΥΤΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΡΡΩΜΕΝΕΣΤΕΡΩΣ ΔΕΙ ΣΚΟΠΕΙΝ, ΟΠΩΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣΟΜΕΘΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΕΧΘΡΑΣ.ΝΥΝ ΜΕΝ ΓΑΡ ΜΑΤΗΝ ΠΟΙΟΥΜΕΘΑ ΤΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΥΝΘΗΚΑΣ: ΟΥ ΓΑΡ ΔΙΑΛΥΟΜΕΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΑΛΛ’ ΑΝΑΒΑΛΛΟΜΕΘΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΜΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΝ ΟΙΣ ΑΝΗΚΕΣΤΟΝ ΤΙ ΚΑΚΟΝ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΡΓΑΣΑΣΘΑΙ ΔΥΝΗΣΟΜΕΘΑ.
173     ΔΕΙ ΔΕ ΤΑΥΤΑΣ ΤΑΣ ΕΠΙΒΟΥΛΑΣ ΕΚΠΟΔΩΝ ΠΟΙΗΣΑΜΕΝΟΣ ΕΚΕΙΝΟΙΣ ΤΟΙΣ ΕΡΓΟΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΕΞ ΩΝ ΤΑΣ ΤΕ ΠΟΛΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΝ ΟΙΚΗΣΟΜΕΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΤΕΡΟΝ ΔΙΑΚΕΙΣΟΜΕΘΑ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΑΥΤΟΥΣ. ΕΣΤΙ Δ’ ΑΠΛΟΥΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ Ο ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΩΝ: ΟΥΤΕ ΓΑΡ ΕΙΡΗΝΗΝ ΟΙΟΝ ΤΕ ΒΕΒΑΙΑΝ ΑΓΑΓΕΙΝ ΗΝ ΜΗ ΚΟΙΝΗ ΤΟΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙΣ ΠΟΛΕΜΗΣΗΣΩΜΕΝ, ΟΥΘ’ ΟΜΟΝΟΗΣΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΙΝ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΙΗΣΩΜΕΘΑ.
174       ΤΟΥΤΩΝ ΔΕ ΓΕΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΒΙΟΝ ΗΜΩΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙΣΗΣ, Η ΚΑΙ ΤΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΔΙΑΛΥΕΙ ΚΑΙ ΤΑΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΣ ΕΧΘΡΑΝ ΠΡΟΑΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΘΙΣΤΗΣΙΝ, ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΟΠΩΣ ΟΥΧ ΟΜΟΝΟΗΣΟΜΕΝ ΚΑΙ ΤΑΣ ΕΥΝΟΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑΣ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΞΟΜΕΝ. ΩΝ ΕΝΕΚΑ ΠΕΡΙ ΠΑΝΤΟΣ ΠΟΙΗΤΕΟΝ ΟΠΩΣ ΩΣ ΤΑΧΙΣΤΑ ΤΟΝ ΕΝΘΕΝΔΕ ΠΟΛΕΜΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟΝ ΔΙΟΡΙΟΥΜΕΝ, ΩΣ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΤΟΥΤ’ ΑΓΑΘΟΝ ΑΠΟΛΕΥΣΑΙΜΕΝ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΕΙΣ ΤΑΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΙΣ ΤΑΙΣ ΕΚ ΤΟΥΤΩΝ ΓΕΓΕΝΗΜΕΝΑΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΑΡΒΑΡΟΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΑΣΘΑΙ ΔΟΞΕΙΕΝ ΗΜΙΝ.
175      ΑΛΛΑ ΓΑΡ ΙΣΩΣ ΔΙΑ ΤΑΣ ΣΥΝΘΗΚΑΣ ΑΞΙΟΝ ΕΠΙΣΧΕΙΝ, ΑΛΛ’ ΟΥΚ ΕΠΕΙΧΘΗΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑΤΤΟΝ ΠΟΙΗΣΑΣΘΑΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΕΙΑΝ. ΔΙ’ ΑΣ ΑΙ ΜΕΝ ΗΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙ ΧΑΡΙΝ ΙΣΑΣΙΝ, ΩΣ ΔΙ’ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΥΧΟΥΣΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΑΥΤΗΣ, ΑΙ Δ’ ΕΚΔΕΔΟΜΕΝΑΙ ΤΟΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΣΙΝ, ΕΠΕΙΤΑ ΔΕ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΤΟΙΣ ΜΕΤΑΣΧΟΥΣΙΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ, ΩΣ ΥΠΟ ΤΟΥΤΩΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΝ ΗΝΑΓΚΑΣΜΕΝΑΙ. ΚΑΙΤΟΙ ΠΩΣ ΟΥ ΧΡΗ ΔΙΑΛΥΕΙΝ ΤΑΥΤΑΣ ΤΑΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΞ ΩΝ ΤΟΙΑΥΤΗ ΔΟΞΑ ΓΕΓΟΝΕΝ, ΩΣ Ο ΜΕΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΚΗΔΕΤΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΕΣΤΙΝ, ΗΜΩΝ ΔΕ ΤΙΝΕΣ ΕΙΣΙΝ ΟΙ ΛΥΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΠΟΙΟΥΝΤΕΣ ΑΥΤΗΝ;
176     Ο ΔΕ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΤΑΓΕΛΟΣΤΟΤΑΤΟΝ, ΟΤΙ ΤΩΝ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΙΣ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΑ ΤΥΓΧΑΝΟΜΕΝ ΔΙΑΦΥΛΑΤΤΟΝΤΕΣ. Α ΜΕΝ ΓΑΡ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥΣ ΑΦΙΗΣΙΝ ΤΑΣ ΤΕ ΝΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΠΑΛΑΙ ΛΕΛΥΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΤΗΝ ΕΝ ΤΑΙΣ ΣΤΗΛΑΙΣ ΕΣΤΙΝ: Α Δ’ ΑΙΣΧΥΝΗΝ ΗΜΙΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΕΚΔΕΔΩΚΕΝ, ΤΑΥΤΑ ΔΕ ΚΑΤΑ ΧΩΡΑΝ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΣ ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΑ ΠΟΙΟΥΜΕΝ, Α ΧΡΗΝ ΑΝΑΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΗΔΕ ΜΙΑΝ ΕΑΝ ΗΜΕΡΑΝ, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΝΘΗΚΑΣ ΕΙΝΑΙ. ΤΙΣ ΓΑΡ ΟΥΚ ΟΙΔΕΝ, ΟΤΙ ΣΥΝΘΗΚΑΙ ΜΕΝ ΕΙΣΙΝ, ΑΙΤΙΝΕΣ ΑΝ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΣ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙΣ ΕΧΩΣΙΝ, ΠΡΟΣΤΑΓΜΑΤΑ ΔΕ ΤΑ ΤΟΥΣ ΕΤΕΡΟΥΣ ΕΛΑΤΤΟΥΝΤΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ;
177     ΔΙΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΕΣΒΕΥΣΑΝΤΩΝ ΤΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣ ΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙΜΕΝ, ΟΤΙ ΠΕΜΦΘΕΝΤΕΣ ΥΠΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΕΠΟΙΗΣΑΝΤΟ ΤΑΣ ΣΥΝΘΗΚΑΣ. ΕΧΡΗΝ ΓΑΡ ΑΥΤΟΥΣ, ΕΙΤ’ ΕΔΟΚΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΩΝ ΕΧΕΙΝ ΕΚΑΣΤΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΡΙΑΛΩΤΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙΝ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΤΩΝ ΚΡΑΤΕΙΝ ΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗΝ ΕΤΥΓΧΑΝΟΜΕΝ ΕΧΟΝΤΕΣ, ΕΝ ΤΙ ΤΟΥΤΩΝ ΟΡΙΣΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ ΠΟΙΗΣΑΜΕΝΟΥΣ, ΟΥΤΩ ΣΥΓΓΡΑΦΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΩΝ.
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
Επιστροφή στα περιεχόμενα   -  |